Tjejmiddag.

Som grädden på moset hade jag dessutom en supermysig söndag också!
Min älskade favorit Charlotte är på en veckas semester i Sverige och då blir det som vanligt speed-dating.
Jag hade glömt bort att ställa fram klockan så jag drog en rätt oskön försovning, det vill säga hade 10 minuter på mig att göra mig iordning..
Tack och lov har man en solbränna så sminket var inte lika nödvändigt som då man är blekfis.

Mötte upp C i Kista för en fika och därefter en runda i affärerna, båda var dock bakis så det var ingen seriös shopping.
Klockan 18 skulle vi befinna oss hemma hos hennes mor för middag tillsammans med Yamit, så vi köpte blommor och godis och knatade dit.

En riktigt trevlig kväll med fantastiskt god libanesisk mat, förstklassigt sällskap och massor av tjejsnack!
Vi har bestämt att göra detta till en vana varje gång Charlotte är hemma och hälsar på, en mysig tradition är född.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback