After-work.

Man är ju som sagt äldre och är därmed inte på fötter tidigt dagen efter en kväll med alkohol inblandat.
Vaknade upp vid elva första gången för att känna efter vilken nivå det var på bakfyllan, tack vare dom två resorben jag fick i mig innan läggdags var läget stabilt förutom en irreterande huvudvärk.

När klockan var en bit efter tre var jag slutligen uppe ur sängen ätandes tillsammans med papsen, lite skakis sådär..

Hade hur som helst en trevlig kväll, vart inte speciellt sent heller för min del.
Det slank ner lite för många vinglas medan vi var kvar på kontoret om man säger så..

Så sjukt genant på tåget hem.
På jobbet har vi en sådan här och den stoppade jag av någon anledning ner i väskan innan vi lämnade kontoret för jag trodde den kunde vara kul att ha med sig ut på krogen (eeeh?).
Vad jag inte visste var att den är väldigt känslig, det vill säga så fort väskan skakar till lite så drar den igång..
Sitter själv på tåget då man med jämna mellanrum hör "warning, warning, bullshit alert" osv från min väska..
Samma sak i taxin från pendeltågsstationen och föraren sneglar hela tiden på mig, men jag säger inget av någon anledning utan sitter bara och fnittrar..

Sidiqa, jag och Luke.

Jag, Luke och Will.


Sam dricker tequila och Tom är skadeglad.

Tequila som sagt..

Häftigt.

Uran och jag.

Födelsedagsbarnet Maria.

Får mördarblicken av Matthew.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback