What a weekend..

Jaha då har man sovit bort halva dagen igen då..
Vaknade runt halv två med den berömda bakfylle-huvudvärken!
Jag vet inte varför, men en dålig vana jag har är att starta datorn när jag kommer hem på fyllan..
Inte nog med att det är farligt i och med att man kan skriva saker som man inte hade gjort i nyktert tillstånd, jag brukar dessutom somna med datorn på mig för att sedan rulla runt så datorn ramlar ner på golvet..
Det är ett under att min lilla guldklimp fortfarande är vid liv!

Har ätit frukost och pratat med mamsen i telefon i nästan 1,5 timme, mys!
Jag är typ nykär i min mamma nu när vi har fått upp våran goda kontakt igen, jag njuter verkligen av att ha henne 100% i mitt liv!
Mamma du är bäst, jag älskar dig!!!
Pappa ska dock inte hamna i skuggan, jag skulle aldrig klara mig utan honom!
Jag ser framemot att få min lägenhet, men fy så jag kommer sakna att ha pappa tätt inpå mitt vardagsliv..
Min familj är bäst, jag är tacksam att vi alla har så bra kontakt med varandra! :)

Gårdagen var supertrevlig, jag fann oanade krafter och det vart Garbo för hela slanten!
Jag gjorde iordning mig hemma hos Helena tillsammans med tjejerna och sedan åkte vi till Sundbyberg och partajade.
Träffade en gammal kollega från Betsson, det var lite kul.. ;)
Verkar som om jag har funnit partysuget igen, det har ju verkligen legat i ide det senaste året..
Men två kvällar i rad känns lite mycket måste jag säga.
Jag avskyr att ligga som en klubbad säl dagen efter och inte vara kapabel till att göra annat än att tycka synd om sig själv..

Men imorgon är det arbetsvecka igen och därmed träning!
Börjar inte förrän 14:00 så det blir gymmet i sällskap med Eija och därefter lite fika.

Hittade en Tirre på stationen!

På väg till Sundbyberg för äventyr..!

En törstig Helena.


Jag och älskling.


Här har vi ex-kollegan Cagatay.

Happy face!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback