Valentine's day!

Igår var det naglar, därefter en fika med min nageldam och hennes fästman samt lite nödvändig shopping och sedan en trevlig lunch på Waynes med min favorit My!
Vi har en vana att låta det gå alltför lång tid mellan våra luncher, men det gör det också dubbelt så trevligt att ses.
Vi ska hur som helst ändra på det i framtiden. :)

1 timme på löpbandet och 1 timmes styrketräning avverkades, därefte åkte jag och Ejfi till Kista på middag och bio.
Hittade äntligen ett par snygga och diskreta träningshandskar!

Sitter i skrivande stund på kontoret och tänkte få lite jobb gjort.
Av erfarenhet vet ni att jag har en vana att uppdatera rätt regelbundet då jag är på jobbet, så vi hörs snart igen! ;)

Underbar film, gillade den skarpt!



Kommentarer
My

Det ska absolut bli ändring på det:)! Tack för igår, alltid lika trevligt att träffa dig! Du får komma hit nån dag så får vi käka middag o bada lite 40-gradig utomhus jacuzzi!!!

Förresten- appråpå dina inkomster....Eftersom jag anser mig vara en del av den du har lycats bli idag så tänkte jag att provision från och med nu vore på sin plats! Payback time!!! Sak jag messa kontonummret....;) Hi,hi... Är så himla glad att ha fått möjligheten att lära känna dig o sett din utveckling! Helt makalöst!!!! Men mina MMMiiiKKKKaela kommer nog alltid finnas kvar...;) Love You girl!!!!

2010-03-03, 12:44:44
My

Det ska absolut bli ändring på det:)! Tack för igår, alltid lika trevligt att träffa dig! Du får komma hit nån dag så får vi käka middag o bada lite 40-gradig utomhus jacuzzi!!!

Förresten- appråpå dina inkomster....Eftersom jag anser mig vara en del av den du har lycats bli idag så tänkte jag att provision från och med nu vore på sin plats! Payback time!!! Sak jag messa kontonummret....;) Hi,hi... Är så himla glad att ha fått möjligheten att lära känna dig o sett din utveckling! Helt makalöst!!!! Men mina MMMiiiKKKKaela kommer nog alltid finnas kvar...;) Love You girl!!!!

2010-03-03, 12:45:13
Miki

Middag och Jacuzzi hemma hos dig låter som en oslagbar plan! ;)

Haha jag får styra upp autogiro till ditt konto, men vi tar det efter min Malta resa, eeerrh..

My, du är bäst, utan dig vid min sida vet jag inte vad som hade hänt!

Tack för att du har stått ut med mig under alla dessa år, och aldrig gav upp hoppet.

Love you sis!

2010-03-03, 13:39:24 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback