Vin?

Om en halvtimme lämnar jag kontoret och kommer inte tillbaka förrän på lördag kväll, skööönt!
Träffade Helena idag på tåget och vi pratade lite löst om att eventuellt ta ett glas ihop efter att jag har slutat.
Hon var dock uttråkad efter jobbet och gick dit tidigare, efter lägesrapporten för cirka en halvtimme sedan var hon redan rajjig.. Haha.

Får se om hon står ut i 1 timme till då jag isåfall infinner mig på Villan.
Hoppas på det, ett glas vin skulle sitta finfint och vore dessutom en perfekt start på mina 2(3) lediga dagar!

Imorgon är det kvalitétstid med mamsen med start tidigt på morgonen för frukost hemma hos henne! MYSPYS!

Jag och Helena 2007 då hon kom och
bodde hos mig i 1 månad på Malta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback