Zzzz!

Jag har vart sååå trött hela natten!
Och en sak ska ni ha klart för er, och det är att inte fasiken får jag sova efter jag slutat heller..
Halv nio går jag av och tio ska jag göra naglar, så jag tänkte fördröja en sisådär 20 minuter i solariumet och sedan får vi se..
Läsa min bok över en kaffe på Waynes, om mina ögon är kapabla till det vill säga.
Dessutom måste jag vakna upp 'tidigt' också sedan när jag väl kommit i sängs, för jag har turkiska lektion!
Blir max 4 timmars sömn och det är helt vansinnigt för jag kommer vara döende imorgon natt.

Lid lite med mig då.




Kommentarer
Martina

Heej :)



Vad skönt, bara bra här med :)

Det är underbaaart. :) Gör du nu för tiden?

2010-03-15, 11:37:30 http://frumammapappabarn.blogg.se/
hanna Bolmgren

Men gud!!! jätte jätte sorry! har totalt glömt kolla om Nathalie gör naglar fortfarande. Har du fått svar på det annars kollar jag upp det ikväll? typiskt mig. / Hanna

2010-03-15, 14:15:18
Miki

Ja Hanna, du får hemskt gärna kolla upp det åt mig! Jag skriver på din FB också ifall du att missar den här kommentaren.. Kram.

2010-03-16, 02:46:15 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback