79 timmar sedan jag senast rökte.

Gick som sagt hem från jobbet eftersom febern kom tillbaka och det kändes drygt att jobba på ipren, inte bästa sättet att bli frisk kanske..
Somnade runt 15-16, vaknade för 1 timme sedan dvs 03:00.
Jag vet inte om min teori är uppe i det blå, men jag tror att jag aldrig blir frisk i och med att jag feber-svettas så sjukt mycket så jag vaknar hela tiden upp i en dyngsur säng, med en dyngsur t-shirt, en dyngsur kudde och ett dyngsurt täcke.
Bara av sådant blir man ju förkyld, och hur ska man någonsin repa sig när det aldrig är torrt på grund av den envisa jäkla febern?

Jag försökte ringa Emmi igårkväll men orkade verkligen inte trycka på 'ring' trots att jag verkligen behövde veta om man kunde ta en citadon mot febern istället för ipren..
Och nu kan man ju inte direkt börja ringa runt till folk, och jag kan nästan slå vad om att jag ligger däckad hela dagen imorgon så jag ändå inte lyckas få kontakt med omvärlden.

.. Ååh.. Slog mig dessutom precis att jag missar min barndomsvän Fräzer's förlovningsfest idag.. :(



Kommentarer
Elisabet

Krya på dig!!!

Miki

Tack :)

2010-05-23, 00:11:01 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback