Baklava och Efes.. :)

Har haft ett supermysigt dygn ute på landet där det vankades rajraj igår och sol & mys idag.
Thomas hade fyllt år i veckan så vi var säkert 15 pers ute igår.
Idag har vi bara myst i solen, och när jag kom hem vart jag överaskad med hemmagjord baklava och turkisk öl, Efes!
Dröööm, och för det har vi Ufuk och hans mor att tacka - ÇOK teşekkür edrim! :)

Nu bär det strax av till Yamit för lite rosé på hennes terass och därefter ska vi på invigningsfest på Soap bar.
Hur, var och när natten slutar får ni reda på imorgon.. :)

Simma lugnt!



Elisabeth, jag och 'morfar' Henry!


Jag terrar grabbarna..


Turk :)



Kommentarer
Anonym

Kul att vara den första att kommentera..

älska tröjan, biran o baklavan...



P.S Morsan frågar om du vill ha börek?

2010-05-16, 20:55:55
Anonym

Jaaa, jag skulle bli världens gladaste då!!

Saknar verkligen turkisk mat!

2010-05-17, 10:55:03
Jessie

Satan va kul ni verkar haft :)

Aoo saknar Soap bar!!

Jessie

Äsch då, nu kommenterade jag ju på fel inlägg... aja du fattar :)

2010-05-17, 12:34:57

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback