:)

Jag mår lite bättre idag.
Känns fortfarande drygt att vara i Sverige, men vet av erfarenhet att det handlar om några dagar till tills jag kommer in i vardagen och blir nöjd och glad igen.
Trots att jag blir nöjd och bekväm, kommer jag ändå fullfölja planen att flytta utomlands!
Jag är av naturen en väldigt optimistisk och glad människa så om en vecka börjar väl mina "jag är hög på livet" inlägg drösa in igen, wait and see..
Förvisso är ju O involverad i vardagen igen, och karlar gör aldrig livet enklare.

Har massor av jobb att stå i idag och det känns kul, blir mer robot-Miki än hata-Sverige-Miki då.
Ser framemot lunch med Maja, vi har samma tankesätt.
Hon sa upp sig från sin tjänst här på bwin och flyttar tillbaka till Malta om mindre än 2 veckor..

LYX!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback