I smell like roses..

Jag mår lite bättre.. :)
Febern har lugnat sig avsevärt och nu är det bara en vanlig förkylning som dröjjer sig kvar.
Jag har nu vart rökfri i 1 vecka vilket är den längsta tid på elva år, hur stolt är inte jag?
Och det underbara är att jag känner verkligen att jag kommer klara detta!
Det är svårt, för nu har det mentala suget börjat fiffla med min hjärna men jag har hållt upp för länge för att misslyckas så nu satan i gatan ska jag hålla mig!
Jag är härmed en rökfri tjej!
Förstå vilken gryyym kondition jag kommer få, jag har som mål att vinna midnattsloppet i augusti!! :)
Så fort jag är helt åtethämtad från sjukdomen ska jag börja ge järnet på springbandet för att upptäcka skillnaden som icke-rökare..

I am so happy and I smell so good!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback