Love you habibi!

Satt och bläddrade runt lite på FB och hamnade på min käre vän Annas sida.
Utan att be om tillåtelse tänker jag visa er några av dom finaste bröllopsbilder jag någonsin har sett!
Jag har dragit historien förr så jag ska inte bli långvarig, men jag och Anna lärde känna varandra den 7 maj 2006 på Happy days i Alanya för att tillsammans jobba som festarrangörer under sommaren.
En vänskap som alltid kommer finnas kvar trots att vi bor på tok för många mil ifrån varandra..
I slutet på 2008 slog Anna och Erik på stort och gifte sig, en vacker dag som vi alla alltid kommer minnas.. :)












Kommentarer
Anna

Ååååh, jag blir helt tårögd!

Jag saknar dig, love!

2010-05-13, 11:48:44
Lina

Vilka vackra bilder!

2010-05-13, 14:02:33 http://enlangblondin.blogspot.com/
Anonym

Kärlek Anna :)

Japp Lina, fantastiska bilder!

2010-05-13, 17:14:36

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback