Någon som vill skänka en slant?

Pank kan man kalla mig denna månad, alla utgifter kom verkligen samtidigt..
Nu är det sommar och då betyder det att man måste köpa nya solglasögon.
Det var någon som sa till mig att solglasögonen gör personen på sommaren och det är ju så sant!
Jag är den typen av person som köper några solglasögon per säsong för jag lyckas alltid ha sönder dom, men detta år samlar jag på vuxenpoäng och köper mig ett par rediga brillor!
Hoppas inte att olyckan är framme innan sommaren är slut..

Ett par ordentliga träningsskor stod också på inköpslistan och det behövs ju verkligen eftersom jag måste börja springa ute i skogen nu för att förbereda mig inför midnattsloppet i augusti.
Jag har tidigare nämnt att mina ben smärtade som bara den när jag började springa så det var ju viktigt att köpa ett par skor som verkligen var anpassade efter min 'fel'.

Mitt hår skrek efter uppmärksamhet och extensions är ju som vi alla förstått inte billigt..
Dessutom drog jag i lite slingor och det är ju inte heller gratis.

Bara efter dessa tre saker har summan landat på 11.000sek...
Och jag ska dessutom boka min Turkiet resa nu eftersom jag precis fick min semester beviljad (jippie)!
Plus att jag behöver ett nytt pass eftersom det snart går ut och att jag ser ut som en balt-hora på det.
Nämnde jag att jag dessutom åker till London i helgen?

LÄGE ATT PROSTITUERA SIG????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback