Love is in the air.

Nu har jag precis klickat hem 'När jag hör din röst' och 'Ljudet av ditt hjärta' från Bokus.
Fortsättningarna på 'Om jag kunde drömma', och vi pratar självfallet om Twilight trilogin..
Filmen tog mig med storm, men den kan inte jämföra sig med boken, som det alltid brukar vara.
Jag har inte sett Full Moon eller Breaking Dawn än som filmatisering och jag kommer definitivt se dom innan jag börjar läsa för annars blir ju filmerna förstörda, och jag njuter gärna twice :)

Kärlek som denna vet vi alla inte existerar, inte bara för att Edward är vampyr, utan för att det går helt enkelt inte att pricka så rätt som dom har gjort..
Snacka om att vara skapta för varandra!




Kommentarer
Lina

Såg först bara rubriken "fyllo" och mitt namn, blev lite orolig, så bakfull var jag väl ändå inte... :)

Mycket nice att se dig som vanligt, instämmer med fyllot, snygging! :)

2010-05-12, 23:47:29 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

2010-05-13, 17:13:19
Miki

Tack vännen! :)

Neej jag tycker inte du såg eller verkade vara det minsta sliten.. Jämför med hur jag själv kan se ut och bete mig vid mindre bra dagar ;)

2010-05-13, 17:14:02 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback