Njut!

Och så har vi ännu en dag med fantastiskt väder, härligt!
Jag märker enorm skillnad, för då det var sol när jag kom hem från Turkiet var det bara piss för det var ju ändå under 10 grader..
Nu när man återigen har vant sig vid det här så uppskattar man minsta lilla vårtecken desto mer!
Som Buddha en gång i tiden sa 'om varje enskild människa kunde se miraklet i en enda blomma skulle hela världen förändras..', vilket är dagens sanning.
Man måste fokusera på dom positiva sakerna i vardagen oavsett vart man befinner sig i världen och i tillvaron.
Som slutsats är jag som vanligt väldigt nöjd med mitt liv, trots att jag hellre önskat att jag vore bosatt i ett varmare land.

Idag är det ju även dagen då jag inleder min karriär som fotbollsproffs, ska bli spännande att se hur det går.
Vill nog inte ens tänka på hur fumlig jag kommer framställas på fotbollsplanen, för det var trots allt mer än 12 år sedan jag slutade spela fotboll.
Ja, har jag spelat fotboll, och nej, jag var inte bäst i laget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback