Hår hår hår? Nej hår hår lamm.

Well, för att försöka se livet som tunnhårig från den ljusa sidan så ser jag enligt Monika ung och oskuldsfull ut och det är ju bra för det är exakt vad jag är, visst? :))
Dessutom förvånades jag precis när jag kliade mig i huvdet och faktiskt kliade på en plan yta som visade sig vara min hårbotten.. Wooow.
No more dreads, thank God!
Mjukt underlag att sova på.
Min nuvarande 'hästsvans' består av 5 hårstrån som står rakt ut, men jag behöver åtminstonde inte oroa mig för att något lim är synligt.
Känslan av att tvätta hela håret och komma åt överallt lär ju vara grym (Nej juste, tvättade inte håret imorse.)
Att slippa spendea minst en halvtimme varje morgon med att bara föna det torrt!!

Nu ska jag låta mitt stackars hår vila ett bra tag.
Jag funderade på om jag skulle bli brunhårig igår för att vara ultimat-snäll mot håret men jag viftade bort den tanken.
Kör på blont lite till..

Ska sluta tjata om mitt hår nu!



Kommentarer
Angie In Turkey

Nej kvinna du ska ha blont har. Det är faktiskt roligare. Jag fattade inget av den där headern.. Var det ett skämt eller ska du byta den?

2010-10-04, 13:55:53 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Så tänkte jag med, därför jag inte ändrade..

Skämt, vadå tyckte du inte om min design?

2010-10-05, 10:59:23 http://mikissurroundings.blogg.se/
Angie In Turkey

Den du har nu är ju lite smaporrig pa vissa bilder som att du väntar pa att slitz ska höra av sig, erkänn ;) ;) ;)



Nej men den du har nu är finfin tycker jag..!

2010-10-05, 15:17:42 http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback