busybusybusy.

Har haft en megastressig dag på kontoret som nu (äntligen) är slut.
Jag känner mig helt färdig psykiskt, men jag älskar känslan efter en sjukt produktiv arbetsdag!
Känslan av att gå hem från kontoret efter en lugn dag med brist på sysselsättning kan förvisso vara skön också, men oftast känner jag mig otillräcklig.
Och ännu värre, när man är sjukt ofokuserad eller distraherad av något annat som gör att det blir kämpigt att göra bra ifrån sig, då känner jag mig totalt värdelös!

Jag har haft massor av saker i åtanke idag som jag ville skriva om i bloggen, har tänkt skriva ner dom på ett anteckningsblock men det har kommit saker i vägen.
Och nu kommer jag skälvklart inte ihåg dom, klassiskt!

Anyway, nu är jag färdig och ska ut på landet för att träffa mamsen!
Vi ser varandra på tok för sällan och jag saknar att ha en daglig kontakt med henne.

Hörs ikväll babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback