Oj oj oj och Berns.

Hade en trevlig kväll som startade på 'Oj oj oj' där jag önskade Oscar happy bayram och lämnade över det sedvanliga godiset.
Hann med ett glas vin innan resten av gänget dök upp, och Lina var så törstig (ingen surprise) att hon nästan sänkte en flaska rosé själv, haha!
Tycker hon kan flytta upp till Stockholm så vi kan ägna oss åt vindrickande oftare :)

Efter midnatt drog jag och Lina vidare till Berns där vi mötte upp Melis och hennes gäng som firade hennes bror, hade det mycket trevligt tills inpå småtimmarna då tanterna i sällskapet valde att ta en taxi hem istället för att gå vidare till White room.

Önskar och hoppas att nästa Istanbul-reunion sker just där också.. Inşallah i januari :)

Elisbet och Orkun samt hans vän.


Jag, Oscar och Lina på 'Oj oj oj'.



Melis kusin, Melis, jag och Lina :)



Fuskade och tog av mig pumpsen.. Orutinerat!



Den här bilden hade vi så galet kul åt, Lina som är vegeterian tyckte
jag var så jäkla vidrig som kunde äta den där dallrande korven, haha!




Kommentarer
Lina

Haha! Nog var jag törstig... Men inte SÅ törstig. :)

Och shit vilken grym bild på dig och korven. Det var en suverän avslutning på en kul kväll.

2010-09-12, 19:15:24
Angie In Turkey

Du såg väldigt glad ut när du bet tag i den där korven. Den ser mumsig ut. En mumskorv. Jag gillar att ha bostongurka, senap och ketchap på min korv. Fast jag föredrar den stekt. Tycker att det blir en fylligare smak då. Jag gillar också att ha korvbrödet över brödrosten så att det blir lite knaprigt. Fast inte för länge, för då kan det bli bränt.



2010-09-14, 15:44:53 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Verkligen, kvällens höjdpunkt typ haha.



Angie, du är bara sjuk. Jag kommer snart och försöker assistera dig i ditt tillfrisknande.

2010-09-16, 16:22:06 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback