Stoned.

Förresten om ni undrar hur det går med del två i min sluta röka process så kan jag meddela er om att det går alla tiders!
Har snart vart rökfri i två dygn, förvisso med hjälp av ett plåster per dag men still.
Starkt jobbat, och jag är som tidigare nämnt tacksam att det hittills gått så smärtfritt!

Kanske för att jag fortfarande, trots att jag rökte, var inne i tankesättet att jag var en icke-rökare och bara var ute och slirade.
Nästan varje cigg var faktiskt ångest, och jag förbannade mig själv hela tiden för att ha börjat rökt den där hemska morgonen i Juli.

Men nu är vi inne på nya banor och denna gång ska det vara permanent.
Insallah kanske jag en dag till och med klarar av att vara en party-smoker, det vore nice!

Förr sa jag alltid att jag skulle sluta den dagen då jag vart gravid, för att röka vid graviditet tycker jag är enormt motbjudande och jag blir verkligen upprörd när jag ser gravida tjejer/kvinnor stå och blossa. Fy!
Hur som, jag lär väl förbli nunna resten av mitt liv så dom tankarna kan jag skjuta åt sidan.

PS. Nackspärren blir bara värre och värre så jag tog en citadon för ett tag sedan, har ändå bara en timme kvar på jobbet. Snart blir det väl raj raj med andra ord.. :)





Kommentarer
Angie In Turkey

Jag är superbra pa massage, enligt alla jag gett massage till, om du vill kan du komma till mig sa kan jag massera din nacke

2010-09-03, 16:48:34 http://angielovely.blogg.se/
Emma Andersson

Faan, svårt det där med att sluta röka. Jag lyckades, men det var ju bara för att jag började snusa istället. Inte heller så bra ju. Hoppas du lyckas!

2010-09-06, 15:20:56 http://emmaandersson.se
Miki

Angie, du frestar mig med något nytt varje dag - säg som det är, du vill lika gärna att jag flyttar till Istanbul och hänger med dig, som jag vill det! :D



Tack Emma, jag kämpar på. Min sluta-röka process är lite av en bergochdal-bana just nu :)

2010-09-07, 22:21:14 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback