Återuppstod från dom döda i söndags..

Myser på kontoret i på tok för stora kläder, lyssnar på avkopplande gudomligt fin musik, dricker kaffe och äter tårta.
Är inne i mitt första av fyra nattpass och håller för närvarande på och installerar mig med ett nytt dataverktyg vi använder oss av dagligen.
Jag har allvarliga problem med mitt minne så jag får sitta och gå igenom manualen trettioelva gånger innan det fastnar, känns lite sådär..

Har inte orkat uppdatera under helgen, har heller inte funnits alltför mycket att skriva om.
Hade en hejdundrans städdag i lördags och på kvällen vankades det tapas-middag och inflyttnings/födelsedagskalas hemma hos en kollega.
Jag var rätt peppad och hade planerat utgång efter hemmafesten, men det gick inte riktigt som planerat.
Stämningen var väl inte direkt top notch och dessutom drabbades jag av riktigt oskön huvudvärk som grusade mina chanser att partaja vidare.

Vaknade dessutom upp vid 7 på morgonen med den sjukaste huvudvärken jag någonsin haft i hela mitt tjugofyraåriga liv - no shit!
Jag kan utan en uns av tvekan säga att jag hellre bryter benet fem gånger om än att återuppleva det där!
Jag vaknade upp av själva smärtan och visste inte vart jag skulle ta vägen eller göra..
Övervägde att ta livet av mig där ett tag men beslutade mig för att ta en citodon, låg och skakade och grinade ett tag tills jag så småningom somnade in igen..
Det var verkligen hemskt och har satt spår i själen på mig, vet inte om jag någonsin vågar dricka alkohol igen.
Jag misstänker att det var ett migränanfall för jag låg och höll mig för att inte kräkas av smärtan, men kan eventuellt nu vid närmare eftetanke kanske ha berott på att jag blandade rätt oförsiktigt under den kvällen, dock inga monstruösa summor.

Söndagen spenderades hemma, återhämtade mig från min mardrömsupplevelsen och sov oförskämt länge.
Städade lite när jag kände mig levande igen, beställde hem pizza och tände 349578 ljus.
Tänker tillbaka på den sista episoden i Malta då jag ofta gick hemma och lyssnade på mys-musik med tända ljus och rökelser.
Finns inget mysigare än att pula runt för sig själv hemma och känna sig helt harmonisk och avslappnad med tillvaron :)
Om det är någon som har idé-torka på mysmusik så är det bar att rådfråga eran musik-guru Miki, jag kan allt i den genren!

Try bland annat this!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback