SCREWED!

Ok, förberedelserna yesterday efter att jag slutat vart sjukt lyckade. Det var grädden på moset, top notch ala grand finale på mina och Luke's pranks! Jag, Jackie och Cynthia spenderade lite tid igår med att smycka ut Luke's skrivbord som en fin avskedsgåva i och med att tjejerna drar till Kroatien och semestrar i en vecka och jag ska bli plugghäst i Turkiet.
Jag missade tyvärr ögonblicket då Luke anlände till kontoret however allt finns dokumenterat på film..
Jag uppdaterar i eftermiddag då filmklippet finns i mina händer.. För att ge er en närmare förklaring så är allt intejpat i tidningspapper på skrivbordet.
Dels för att Luke är väldigt oallmänbildad och verkligen behöver läsa på om vad som sker i världen, och en aning på grund av att han jämt har det så dammigt och stökigt.
Skrivbordet, stolen, sladdarna, golvet, datorn, datorskärmarna, musen, musmattan, telefonen, papperskorgen, kaffekoppen etc etc etc.. ALLT är täckt i tidningspapper. Inklusive hans golfklubba.
Moahaha... So long!




Kommentarer
Luke

Fuck you Miki.

2009-08-26, 11:09:43

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback