X dagar kvar..

Jag vet inte vad som är fel på mig, jag har varit lika håglös och apatisk idag som jag var igår.
Har inte någon som helst aning om vad det beror på heller?
Det är definitivt ingen höstdepression för jag är absolut inte ledsen, jag är bara totalt likgiltig och tycker inte något känns kul..
Kanske är extacy-effekten som spökar, jag har förbrukat way to much serotonin den senaste tiden så nu kommer tillbakaslaget..

Så ni förstår kanske frånvaron på bloggen, vill absolut inte smitta er med min lamhet.

Vill uppmärksamma er på att att jag det var 31 dagar sedan jag sist rökte, känns som 131 dagar och med det vill jag säga att det känns som världens naturligaste grej.
Jag har 8 arbetsdagar kvar och min sista dag på mitt kära bwin infaller om 15 dagar.
Om 26 dagar flyttar jag ifrån Sverige och om 27 dagar ska jag på dom första lägenhetsvisningarna.
Jag har stenkoll på vad för lägenheter som finns tillgängliga just nu och vad jag är intresserad av, har verkligen lusläst dom stora mäklarfirmornas hemsidor och tittar på alla potentiella lägenheter.
Ska bli så spännande! (Eller ja, det känns ju inte som det just nu men jag vet att jag kommer tycka det igen om några dagar när jag är mig själv igen.)



Kommentarer
Lina

En helt normal reaktion på allt som har och kommer att hända i ditt liv. Du har varit känslomässigt i upprymd och uppjagad en lång tid. Normalt att vara låg ett tag. Det är bara till att ta det, träna, vila och ta det lugnt. Det går över. //Lina the hobby psykolog

2010-10-11, 21:50:27 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback