pictures and memories that makes me smile :)

Jag var i Göteborg för några veckor sedan. En slags Alanya reunion kan man säga..

2006 bodde jag i Alanya och jobbade som festarrangör / servitris i en bar. (http://www.skyloungebar.com/) Kolla bilderna på baren, den är fantastisk! Anyway, där lärde jag självklart känna massor av människor.
Bland annat en del härliga människor från Göteborg och Danmark.
Man säger alltid att man ska hälsa på varandra igen inom kort, och man menar det verkligen men väl tillbaka i vardagen så är det oftast fullt upp och det är svårt att ta sig i kragen och komma iväg. Egentligen är det ju inte det, man gör det nog svårare än vad det är. Anyway, 3 år senare det vill säga för några veckor sedan så insåg jag att jag för en gångs skull hade en helg helt utan planer.. Vad passade inte bättre då en ett besök i Göteborg för en återförening? Ett sms senare var det bokat och biljetten beställdes samma kväll. Jag hade sjukt höga förhoppningar på helgen, och jag intalade mig själv att coola ner litegranna så jag inte skulle bli besviken. Innerst inne visste jag att denna helg omöjligen kunde slå fel.
Jag, Nina, Jocce och Tommy samt en annat massa skönt folk gjorde den helgen oförglömlig.. Fy tusan vad kul det var! Det är vänner som jag verkligen uppskattar och förhoppningsvis kommer ha kvar i många år till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback