Gott nytt år!

Och så anlände vi till kontoret idag igen då..
Självaste nyårsafton och idag ska vi vara nostalgiska och tänka tillbaka på året som gått, med alla upp och nedgångar!

Dagen började finfint, vart bjuden på en supermysig frukost hemma hos Daniel och Charlotte! :)
Så fina och underbara människor, jag stormtrivs alltid i deras sällskap.
Kärlek till er, jag hoppas att det är ni två för alltid!

Jag hoppades ju igår på att det var bara en tillfällig sjukkänsla jag kände, men så är tyvärr inte fallet.
Vaknade upp imorse med tjockt snor i näsan som aldrig tog slut och rösten var inte direkt redo för ett opera uppträdande på dramaten.
Pappa skickade med mig echinagaard, så jag ska göra mitt bästa för att kurera mig under dagen.
Grönt té ska jag också tvinga i mig.. Uurk.

& så en grej till.
Anledningen till att jag absolut måste bli frisk pronto är på grund av att jag åker till Turkiet på måndag!!!! :)
Onur bröt benet för några veckor sedan och ligger hemma halvt förlamad, plus att det är hans födelsedag nu den 6'e (ångest), så jag åker dit och värmer upp mig litegranna.
17-20 grader och sol jämfört med 10- grader och snöfall..

Ni kanske har märkt att hans namn inte har nämnts så mycket i bloggen sedan jag kom hem, och det har självklart sina anledningar, men vi får se hur det blir efter den här lilla resan.
Måndag till söndag blir jag borta, wish me good luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback