Dagens i-lands problem..

Nu har jag haft korta små stumpar till naglar i ca 2 veckor och det är hemskt..

Först och främst så känner jag mig okvinnlig, sedan så är mina naglar helt förstörda eftersom att dom slet och bände bort akrylnaglarna så jag nu har jack och repor på hela naglarna.
Dom skivar sig och går av så pass högt upp att det är omöjligt att klippa av dom..
Och ni alla vet väl hur det känns? Precis..

Dessutom så målade jag dom svarta när jag kom hem, men eftersom jag hade så mycket jack och grejjer så kom det 'in' svart nagellack i dom och sedan när jag tänkte byta färg så såg jag till min förfäran att jag hade svart nagellack inkrypet i just jacken, så om jag skulle ha önskat en ljusare färg så hade vissa svart moment lyst igenom..

Detta gör mig jävligt irreterad och frustrerad, och något som är ännu mer drygt är den här grejjen med att pilla i näsan.
Alla som känner mig väl vet att jag ofta kan försvinna in i min egna värld och börja pilla oavsett vart jag befinner mig.. Detta är ett minne blott.
Eller tvärtom, jag får inte ut något så jag är så tvungen att pilla oftare i ren desperation!

What to do? Advices anyone?




Kommentarer
Lina

Hahaha! Du får köpa EN lösnagel och sitta och pilla med den...

Testa att pilla med en grillpinne..

2009-12-05, 12:24:22

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback