Mer Gittan åt folket.

Föresten, innan jag drar..

Det finns en omänskligt skön bloggerska där ute i vida världen som förgyller alla mina dagar med sin sjuka blogg.
Hennes egen beskrivning lyder som följande; "En helt vanlig blogg om djur, natur och analsex. Helst i en härlig symbios med varandra"..
Det säger sitt tycker jag..

Anyway, min vän Eva var den som rekomenderade denna blogg för mig några månader sedan.
Så ett samtalsämne som ofta dyker upp då vi ses är något relaterat till våran stora idol, Gittan.
Nu är det så att Eva är totalt utesluten från den virtuella världen, och kan därmed inte låta G få se bilder av henne, och därmed utesluta hennes paranoia om att Eva skulle vara hennes gamla lärarinna..

Då dom förmodligen kommer sitta och dricka brännvin samt dra dvärgskämt tillsammans en vacker dag så tänkte jag hjälpa till lite på traven..

Let me introduce Eva..!




Kommentarer
Gittan.

Men ohh tack snalla, jag blir helt rord har!

O dar ar hon ju, Ewa min pingla. Vi kommer till Istanbul och halsar pa dig. Pa studs.

Fram med rakin och sa spanner vi pa hjalmarna sen aker vi!

2009-12-07, 18:22:36

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback