Ensam är inte alltid starkast..

Hemmavid med tända ljus och en enorm tallrik gröt framför mig.
Ungkarlsmiddag?
Har pulat lite med tvätt och försökt rensa bort sommarkläder från garderoben för att få plats..

Svängde förbi Jenny innan jag gick hem idag, hon fyller ju år!
Det var kul att se henne, för länge sedan nu men jag vart samtidigt lite ledsen.
Det är verkligen en tjej som kämpar för att vara stark, och inte heller har något val.
Ensamstående mamma till en fin liten kille på 2 år och dessutom två hundar.
Ibland blir jag så less på verkligheten och pappor till barn som inte kunde bry sig mindre om sitt eget kött och blod..
Jag tycker det är tragiskt, och skänker återigen en tanke till alla ensamstående mammor!

Ska fixa vidare lite, hörs lite senare! Tjing pling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback