Naiv?

Min kollega har totalt fastnat på tanken att jag begår mitt livs största misstag av att säga upp mig och åka ner till Turkiet, för hon är övertygad om att jag kommer bli såld som en slav..
Istället för att arbeta så sitter hon som en besatt och googlar runt på internet om detta, för att visa mig hur vanligt det är..

Och hon är inte den enda som är skeptisk till mitt beslut, ca 85% av alla som vet har faktiskt vart just skeptiska till detta.. What's wrong with you people? Kärleken övervinner allt.. ;)

Så länge bloggen uppdateras någolunda dagligen så vet ni att jag är alive och oskadd, men skulle min aktivitet plötsligt upphöra så har M**** (jag fick inte skriva hennes namn, hon är orolig att också bli såld..) lovat att dra igång ett räddnings-arbete..
Känns tryggt att höra! Haha..

Förövrigt så har vi precis börjat komma på slavnamn, för att vara förbereda..
Laurence ska döpas om till Breckenridge, M**** ska få heta Ephraim och mitt blev James. Ett riktigt slavnamn!
Luke får heta Nork.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback