Nitlott!!!

Jag höll på att glömma.. HAHA!

Jag har en virrig vän som i nästan två månader gått och spanat in en tjej..
Hon jobbar på ett café dit han börjat gå varje morgon för att köpa en kaffe to go. (Stalker varning.)
Jag vet inte, men jag tror han är rätt blyg när det kommer till tjejer och kanske inte direkt den som skulle be om en date det första han gör..
Hur som så var han helt flipprig när jag kom hem från Istanbul och skulle snabbt berätta om denna dam.
Så under nästan två månader så har dom kommit så pass långt att han säger 'hej, hur mår du?' till henne, och hon svarar.. Wowww... (Ironi.)

Hur som helst så tyckte jag att vi skulle gå förbi cafét tillsammans så jag kunde få mig en titt på henne, och om tillfälle gavs byta några sanningens ord.. (Moahaha..)
Hon var tyvärr inte där, men jag frågade hennes kollega om vart 'den mörka tjejen befann sig', och fick till svar att hon var på ett ärende men strax skulle dyka upp.
Och sedan ett enormt leende, samt en frågan om varför jag undrade..
Jag flinade mystiskt och blinkade mot min vän som vid det här laget stod djupt mörkröd i ansiktet och fokuserade på något osynligt på marken..
Tyvärr vart våra chai-lattar klara innan hon hann komma tillbaka, och det hade känts dumt att stå kvar så vi avlägsnade oss, och en mildare utskällning fick jag välförtjänt ta emot.. Haha.

Stalker som han är så påbörjar han genast ett omfattande sökningsarbete på facebook efter henne, för jag ordnade självklart fram ett namn på donnan..
Efter mycket om och men, och med min hjälp så hittade han henne till slut.
Och även hennes blogg.

Nu till förmodligen månades roligaste händelse..
Där sitter han helt uppspelt, upphetsad och pirrig och läser om henne och tittar drömmande runt på bilderna..

Men jag märker efter ett tag att ansiktet ser mer och mer bekymrat ut, och till slut ber han mig titta runt lite på hennes blogg för att avvärja hans misstankar, vilket jag efter en stunds läsande insåg att jag tyvärr inte kan göra..

Bruden är homosexuell!!!!!! HAHAHAHAH!!!! HHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback