Ski star!

Hur underskattat är det inte med fjäll-semestrar då? Sjukt underskattat.
Om jag får tala för mig själv.

Jag har åkt skidor sedan 6-7 års åldern, men på senaste år så var det ett tag sedan jag drog iväg för att visa omgivningen vilken ninja jag är i backen.
Tack och lov har man ju en påhittig pappa samt hans påhittiga dam att tacka för att dom drog tag och arrangerade det i februari som var.

Då drog vi iväg på en familjevecka uppe i Åre för skidåkning, partaj och allmänt mys.
En enorm trevånings-stuga mitt i backen med allt från en 8-manna jacuzzi, bastu till minibio och pingisbord!
Vad annat kan man säga än att det vart en sjukt lyckad semester!
Grabbarna (styvbröderna i min och syrrans ålder) hade med sig en hel IKEA-kasse fullproppad med spritflaskor samt X antal flak med öl.
Jag överdriver inte om jag chansar på att dom hade med sig ca 30 flaskor av olika sorts sprit-sorter..
Det vart raj raj om säger så.

Mer skidsemestrar!
Alperna känns ju galet frestande, men man kanske bör inse att man faktiskt inte är ekonomiskt oberoende... Ännu! ;)



Kommentarer
Eva

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-12-23, 15:15:05

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback