TGIF!!

Sista dagen på kontoret för denna vecka och jag sitter mitt i smeten känns det som.
Folk är helt arbets-skadade omkring mig och beter sig som om världen håller på att gå under, medan jag sitter här med min hörlurar och diggar MGMT - Kids. Har totalt fastnat för den låten..

Varje fredag
på mitt jobb så har vi en stor godisbuffé med allt från Gott & blandat, Toffifee, Plopp, Kexchoklad, Dumle, Ahlgrens bilar till torkad frukt, kakor och karamellkungens lösgodis..
Och detta i unlimited mängder, så du kan i princip vräka på dig hur mycket du vill för att sen återgå till jobbet.
Så jag ber om att få korrekta mig själv, sitter här och poppar musik och frossar i godis.
Blir nog en sen lunch idag..

Jag är på bra humör, det går sakta men säkert framåt jobbmässigt och det ska bli otroligt skönt med helg!

Simma lungt, hörs snart igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback