Vad vore livet utan vänner?

I fredags så var det fredag! Fredag innebär vin-lunch!
Och denna gång slog vi på stort..
Både i sällskap och i antalet vinglas.
Louise mitt trogna hjärta och min halvt som halvt nyfunna Malin som jag verkligen har fattat tycke för!
Lina behöver jag inte ens nämna, för det är hon och jag som ÄR vin-lunch.
Regnet öste ner, vindarna var riktigt kyliga och det var verkligen en höstdag så det bara skrek om det.
Skandinaver som vi är så väljer vi självklart uteserveringen på Kichenette, tack och lov fanns både infravärme och filtar.

Det vart mååånga timmar av tjejprat om allt mellan himmel och jord, lunch och mängder av vin - i love it!
Vardagslyx helt enkelt, världens bästa tradition!

Vid sex-tiden tog jag och Malin en taxi hem till 'min Malin' som snällt satt hemma och väntade ;)
Tjejsnack i några timmar som resulterade i mitt känslosamma mils-långa inlägg i fredags, som jag förövrigt inte ångrar att jag postade öppet.

Djup disskussion om... Turkar?


Louise, Lina och jag på Kitchenette.


Brrrr, kallt!!!


Jag och sötaste Malin!


Hela gänget!


Lina börjar bli sluddrig..



Jag också..


Gänget igen.. :)


Och det var enormt välbehövligt med en kaffe efter denna lunch..



Kommentarer
Lina

Hahaha... Vilken fredagseftermiddag det var! :) Vårt fnitteranfall på Starbucks var bara så inte trettioplus... :)


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback