traditionen hålls vid liv!

Tro inte att jag är på bra humör bara för att jag bloggar, detta gör jag i brist på annat att göra! Fan!
Igår var jag ju på vinlunch med Lina, förvisso utan lunch då den redan hade intagits tidigare.
Lina, jag tycker verkligen om dig! Du är supergo och jag tycker om våra konversationer!
Paço följde självklart med, och skötte sig jättefint!
Han låg mestadels och sov i mitt knä :)
Men gud vad folk blir galna när man kommer med honom, man får i princip stanna var femte meter för att folk vill titta, klappa och ta kort.. Jeeez, låt oss va!
Efter 'lunchen' gick vi upp till Lina för att låta hennes och Aras hund Coffee (stavas han så?) hälsa på Paço.
Det första han gjorde var att pissa ner deras matta. Snyggt gjort!
Ett glas rödvin senare bestämdes det att jag skulle följa med dom på avskedsfest samma kväll, så jag och Paço hoppade in i en taxi för att åka hem och svida om.

Vilken lägenhet vi hamnade i! Supersnygg verkligen, och kanonfin utsikt.
Trevligt folk, men tyvärr så drabbades jag av huvudvärk så jag vart nog inte kvar längre än två timmar.

Jag och Paço.
20 grader och sol, så man behöver ju inte direkt jacka på sig.. ;)


Lina innan vinflaskan hade druckits upp.


Lina efter att vinflaskan hade druckits upp..


Mamma Miki.


Malin tog det här kortet med syfte att göra narr av mig i sin blogg,
men jag har så mycket hållhakar på henne i och med att hennes
kära mamma anländer på måndag så hon kan ju glömma om att
prata illa om mig i sin blogg under 1 veckas tid.. Muahahaha.

Detta är iaf jag som kämpar med att knäppa body'n efter en vinflaska..


Lina och Aras.


Någon random snubbe.
Moi ve Lina



Kommentarer
Lina

:) Gillar ju dig med! Och hur kan man inte gilla en person som publicerar sig själv småfull när hon försöker ta på sig en body... :)


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback