jag tror jag håller på att bli psyksjuk?

What's worth the prize is always worth the fight..

Är det verkligen så alla gånger?
Hur mycket ska man ta, och hur mycket ska man stå ut med?

Det finns en person i min tillvaro som lyckas med att halvt som halvt styra mitt humör, och det skrämmer mig.
Det är enormt frustrerande och jag vill inte att en människa ska ha den omedvetna kraften på mig.

Men hur gör man då för att inte påverkas?
När personen i fråga inte ens vet att den påverkar mig till den grad?
Självdiciplin? Tjena, lättare sagt än gjort.

Jag vill bara skrika, hoppa och slå!
Och på ett sätt så skulle jag vilja vara rak och tala om för den personen att så här ligger det till.
Men jag är för stolt..

What to do my dear friends, what to do?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback