Next destination - Antalya!

Hade förvisso inte så mycket till update rörande kvällen, men är hur som helst klar i en-timmes duschen!
VÄLBEHÖVLIGT! Karlarna har lugnat ner sig också..
O sitter för tillfället och försöker lära sig att spela poker.
Han ville att jag skulle sitta i knät och hjälpa till, men han lyssnade inte på mig och fortsatte förlora så jag gav upp.

Kvällen spenderades på en restaurang vid havet.
För första gången under våra nästan 3 månader tillsammans så informerade han faktiskt mig om vad komma skall!
Imorgon återvänder vi till Antalya! Där ser man..
Hade hoppats på att få spendera en till dag i Alanya för att hänga i gäng med bröderna K & T, men icke.
Jobbet kallar!

Tänkte snart bege mig till sängs, om vi inte hörs imorgon på grund av internet-brist i Antalya lägenheten så hörs vi så fort jag är tillbaka i Istanbul/Alanya/Grekland eller vart vi näst ska.

Jag och min kärlek.


Eren, O och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback