Turk mentalitet.

Usch, jag blir så orolig över mitt lilla barn Malin.
Nu befinner hon sig alldeles ensam i Istanbul utan någon som ser efter henne..

Medan hon var i Sverige så kunde jag ju känna mig trygg i och med att världens goaste Suzanne (jag saknar dig!!) var närvarande, men nu när varken hennes mamma eller jag (hennes fake-mamma) kan hålla ett vakande öga på henne så känns det inte bra i maggropen..
Hittills har Malin vart ute på diverse äventyr som jag garanterat inte hade tillåtit henne att göra..
Och jag ångrar bittert att jag packade med mig pepparsprayen när jag nu förstår att hon om någon är den som behöver den som mest!
Förlåt Malin!!

Men jag säger som Ömer och Onur, håll dig hemma om kvällarna för det är farligt att gå ut!! Haha ;)

Internskämt:
"beautiful one night... i think fall in love with you.. you my everything"..
HAHAHAHAHAHA!!!! Malin stanna HEMMA!




Kommentarer
Malin

HAHAHA! ditt lilla as!! :D Kom tillbaka snart, annars kommer du hitta mig död med alla organ borta!

2009-11-30, 23:03:43

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback