Farväl Hugo'chin!

Det visade sig att vårt lilla knytte inte var rumsren..
- Och nej jag är inte förvånad, och ja jag vet att det är dumt att ta med sig en katt hem från gatan för det kommer en dag då man ska flytta..
Men, jag hade inte hjärta att lämna honom där i regnet och jag tänkte att han kunde vara både inne och utekatt så inte omställningen blir så extrem då vi flyttar.

Hur som helst så vaknade jag upp med diarré-kluttar i min säng....
Och en katt som spann på en högre volym än vad musiken är på en nattklubb.
Observera då att det var ca hundraelfte gången han kröp upp i mitt ansikte den natten för att få uppmärksamhet..

Jaja, det är ju inte kattens fel så det var bara att börja styra upp sängen och dessutom springa efter honom för att torka, då han inte verkade kunna hålla tätt den första timmen av vakenhet.
Jag öppnade en fönster som vätter direkt mot gatan och satte ut honom så att han skulle förstå att man både kan vara inne och ute, men han ville vara i knät.

När vi gick hemifrån så satte vi en skål med mat och en med vatten precis utanför fönstret och stängde det, och nu när vi kom hem så är han puts väck! :(
Vi har vart hemma sedan 13:30 men ingen Hugo'chin har setts till...
Lilla vän, han måste ha trott att vi skulle överge honom! :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback