Helgen med min älskling har startat!

Hemma efter en supertrevlig afton med Charmika samt Daniel!
Började eftermiddagen med en Starbucks och därefter promenera runt och visa det närmaste grannskapet för att sedan hamna i Beşiktaş.
Då Daniel var färdig med sin telefon-konferans och skulle möta upp oss så sa jag av någon anledning att vi befann oss i Kabataş, fast att vi befann oss i motsatt riktning..
Vi mötes efter mycket om och men upp i Bebek där vi dinerade och sippade rosé på Kitchenette.

 

Imorgon är det sightseeing efter skolan och därefter middag med Daniels dj-vän och sedan utgång.. Likaså fest på lördag då även Malin kommer närvarara, wooho! What a weekend! :)

 

Dagens I-land problem är förövrigt då Charlotte klagar över att städerskan som anländer 1 gång i veckan stör henne då hon pluggar..

Liksom, måååste hon alltid tajma in att komma just då Charl ska plugga?! Hallååå..

 

 

Börjar ledsna liiite på bloggen och dess uteblivande respons trots att jag ser att jag har trogna besökare...

Vad vill ni har mer av? Bilder? Stadsvandring? Shopping? Pladder? Tell me, tell me.. Gör en kraftansträngning nu och kommentera, anonym eller med namn - valet är ditt!

 

 




Kommentarer
Olof

Mer naket!

2009-10-16, 13:01:45
Lina

jag vill ha detaljer så jag har koll liksom, rasterna är förkorta för detaljer.

Anna

Jag vet inte vad jag liksom ska kommentera.. Det är ju vara kul och läsa liksom.. Man kommenterar ju bara sånt som upprör en.. Tänk: Artikel på aftonbladet. En bilolycka, alla överlevde, trafikstopp - ingen kommenterar. En bilolycka, föraren var full och en barnvagn släpade under bilen och alla dog - två tusen kommentarer. Gud, vart vill jag komma med det här? Jo, att du upprör för lite.. Eller så kanske man är för lat? Eller så är du övertydlig så det finns liksom inte något att fråga/tillägga? Du kanske ska börja skriva halva blogginlägg.. och sen får man gissa sig till slutet? I don't know.



Anywho, love you, min turkprinsessa! Läser varje dag i smyg!

2009-10-16, 17:05:43
annika

läser ibland din blogg den e ju super för oss att följa :) önskar jag oxå kunde åka till turkiet, ja tänkte åka till antalya o möta upp orhan efter hans militär men hemresan skulle gå på över 10 000:- kändes inte riktigt värt de för 2dagar i antalya :) men ska kanske se om ja kan komma förbi till dig en sväng skulle ju va sjuuukt kul! vill du ha mer kommentarer alltså! ?? ja skriver ju nåt ibland ;)

2009-10-16, 18:31:50
Nina

Nej nej, du får inte sluta med å skriva. Har ju inget å göra om dagarna, så din blogg förgyller min vardag lite mer:-) Skriv mer och oftar ;-) Massa kramarfrån mig

2009-10-17, 19:24:36
Ett stort steg för människan

Du får offra dig för dina hänggivna läsare. Med eller utan respons. Du får leva i ovissheten!

2009-10-18, 11:00:40
charmika

i lands problem har vi alla!



fan va ja garvar åt dina inlägg

saknar dej redan

pusss

2009-10-20, 22:30:45 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback