Ren och skär LYCKA samt jobbiga minnen.

Jag svär på heder och samveta att jag inte överdriver nu.

Jag har spenderat ca tre timmar med att non-stop desperat leta efter en sång som jag lyssnade på förut under en ganska jobbig period i mitt liv.
Jag hörde låten när jag var i Egypten tillsammans med W, och det vart en låt som jag förknippade med problemen som uppstod efter.
Jag minns inte, men jag tror jag tog bort den låten från mina Youtube favoriter i samband med att jag bestämde mig för att radera allt som hade med honom att göra..

Nu fick jag ett infall att jag ville höra den låten, och den var OMÖJLIG att hitta!
Jag fick ett psykiskt sammanbrott och vara nära att kasta datorn i golvet!
Men jag ger inte upp.. Vet jag att låten finns på youtube så ska jag hitta den!
Been there, done that so many times..

Det kom glädjetårar när jag insåg att jag hade hittat den, och det fanns EN enda version av den på hela Youtube!!!
Malin sitter här i sitt hörn och ser väldigt nervös och skärrad ut..
Jag tror hon är lika glad som jag att jag slutligen hittade den, för det vart en väldigt olustig stämning där ett tag när jag kände paniken stiga..

Detta är en av dom finaste låtarna jag någonsin hört.
Klicka på länken och lyssna, och säg vad ni tycker..

http://www.youtube.com/watch?v=eABc4VVgy7s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback