Överkänslig?

NERVVRAK!!!

Jag sitter här på kontoret och allt är frid och fröjd.
Hittar ett videoklipp som jag börjar kolla på och vilken reaktion jag fick!

Jag är en enorm djurvän och det finns inget som gör ondare i mig än då djur far illa.
Denna video handlar inte om ett djur som far illa, men om en hund som måste avvlivas..

Ni vet när man gråter så mycket så att man knappt ser genom tårarna och man snorar och halvt som halvt hulkar av gråt?
Så satt jag för 10 minuter sedan här på kontoret och mina kollegor fick typ panik!
Jag började ju självklart skratta när jag såg att alla satt med öppna munnar och stirrade på mig, Tom och Leandra kom dessutom fram till mig för att trösta, haha..
Gråten fortsatte medan jag skrattade så jag såg ut som ett riktigt psykfall!

http://vimeo.com/8191217




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback