:)

Dra mig baklänges, jag känner mig lite lättare nu.
Vet att det bara är för tillfället, men jag njuter ut av det ändå! :)
Eller jag bör kanske säga att det bara är en tillfällighet att jag mår mindre bra, inte tvärtom.

En låt som går i öronen och som också gör det lättare att dra på smilbanden är denna.
Och en annan som är bra, men som inte är feel good på samma sätt.

Och dessutom slog det mig att en stor anledning till varför tillvaron känns lite smådryg är just för att jag inte har något att se framemot!
Normalt sett har jag alltid något planerat eller en resa inbokad som jag kan räkna ner dagar till, men nu är min framtid helt oviss vilket hör till ovanligheterna för jag har ständigt massor av idéer!

Detta betyder ju självklart att jag kan faktiskt åtgärda detta, åtminstonde lite.
Jag får helt enkelt styra upp något som jag kan länga till..
Funderar på en weekend eller vecka till Malta för att hälsa på alla där?

Jag tycker iallafall det ska bli kul att börja min turkiska kurs på tisdag! :)
Fick igång suget igen då jag pluggade på flygplanet från Istanbul..

Jag älskar att resa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback