Miki Nurşani

Alltså vet ni hur nära det var att jag fick träffa ENGIN NURŞANI när jag var i Istanbul förra veckan??
Min vän Yvonne's kille hade jobbat länge på en restaurang dit Engin ofta brukade gå då han var i Istanbul, och personalen hade självfallet så småningom lärt känna honom.
Han jobbar inte kvar där, men då han fick reda på att jag är besatt i honom så ringde han sin gamla chef och bad honom kolla upp om E var i Istanbul och isåfall höra efter om han hade tänkt komma förbi restaurangen något.
Tyvärr var han inte på plats och jag var på väg hem till Sverige, men OM han hade vart där så hade jag kunnat träffa honom!!

Engin Nurşani är inte speciellt stor i Turkiet, och generellt sett så är inte turkiska artister divor som dom kan vara i andra länder, så det hade absolut inte vart några konstigheter om dom hade presenterat mig..
Jag är lite gammaldags av mig och skulle aldrig under inga omständigheter kunna fria till någon, det ska mannen sköta, men hade jag träffat Nurşani hade jag slängt mig ner på knä pronto!

En vacker dag kommer jag träffa honom, det vet jag.. :)

ALLA hans låtar är bra, men detta är den bästa:
Neden Doğru Söylemedin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback