Packar igen.. (snart).

Skulle behöva börja packa inför imorgon då jag åker till Alanya för att hälsa på mitt hjärtegull Onur, meeen jag orkar inte resa mig ifrån soffan samt vill inte slita mig ifrån datorn.
Jag hade ju ansträngt mig för att packa så lite som möjligt inför denna resa, så att jag kunde få med mig allt som jag lämnat kvar här..
Tvekar på det, dels för att det var mer än vad jag trodde kvar här samt att vikten på det jag hade med mig hit låg på 24kg.
Lämnar kanske något plagg eller två hos Malin Ek om hon tillåter det? ;)
Hon är ju trots allt en permanent turk, det är förvisso Louise också men vill inte be henne om det då hon bor med Tayfuns mamma och bror.

Frågan är vad man ska packa med sig till Alanya?
Träningskläder är givet eftersom jag hade tänkt att träna varje dag.
Men sedan är frågan om jag ska ta med lite piffigare kläder eller mestadels mjukisar?
Han är ju trots allt fortfarande gipsad och senast vart det ju en hel del chill-tid..



Kommentarer
Lina

Ta lite piff, annars vet du hur det går... Sitta på finrestaurang i mjukis.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback