Ris ala Malta.

Fy rackarns så jag saknar Malta och folket där!
Många har ju tyvärr droppat av och lämnat sedan jag flyttade därifrån men jag har fortfarande en stort antal vänner kvar.
Vad passar inte bättre nu än att planera en resa till Malta?
Bingo säger jag!

Jag kikade lite på schemat och kalkulerade min ekonomi i huvudet och det ser ut som om jag åker om två månader, det vill säga den 25 April till den 2 Maj. Üüüberwassap!
Jag ska kolla med Quinton om jag kan få två dagar ledigt under den veckan, får jag klartecken så bokar jag nu när jag får min lön för att förhindra att priset höjs.

En kollega till mig som också bott där nere länge har nu bestämt sig för att flytta tillbaka, och har precis sagt upp sig här.
Hajjar ni att hon satte griller i mitt huvud? Mmmm...

Mitt tredje hem (efter Sverige och Turkiet)! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback