Ängel!

Förstå vad saker kan komma att inträffa i precis rätt tillfälle då man som mest behöver dom!
Jag känner ju mig lite låg just nu, i och med uppbrottet med O och vad kommer inte bättre till behov då än lite ego-boost?
En kick för självförtroendet kan inte komma mer lägligt än då man har lämnat ett förhållande och känner så allmänt nedstämt..

Det ringde precis en tjej från Model house och berättade att min underbara vän My hade rekomenderat mig och att jag därmed skulle få en gratis sminkning samt fotosession..
Hur omtänksamt är inte det?
Och förstå vilken klockren timing.

Stort tack My, du fick att le för första gången idag!




Kommentarer
My

nämen, ett eget inlägg i bloggen! jag är smickrad! ego-boost behöver man!!! jag kom till studion som en TRÖTT o sliten småbarnsmorsa....resultatat har du ju sett!!! riktigt skönt för egot!!! att få med sig biler på en skiva är inte gratis men du kan välja mellan olika alternativ.... eller så går du dit o blir sminkad o fotat o kollar på bilderna och går där ifrån med ett stort leende på läpparna och känner dig snygg!!!!KRAM

2010-02-13, 15:15:22

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback