Bra fredag!

Har haft en grymt trevlig kväll med mina damer Eija, Eva och Annika samt Jenny!
Riktig god middag på Rico's, därefter rödtjut hemma hos Eva och vidare till Annika för att därefter hamna på..
Guess what jakan-bor? Villan!
Någon shott och några drinkar i gott sällskap, bland annat av mitt ex Jompa som jag var förlovad med då jag var 17!

Vi velade och kunde inte riktigt bestämma oss vare sig vi skulle gå vidare ut eller om vi skulle hem vid två-snåret, men det slutade med en taxi hem för min del, även tjejerna.
Ska på födelsedagsfika imorgon och måste dessutom handla en gåva innan!

Vad ger man någon som man inte är super-tight med?
Jag känner hans flickvän bättre, så jag vet inte alls vad jag ska köpa..?
Eva tyckte jag skulle köpa en clone-my-wille, men tycker inte det känns så passande..
Orhan föreslog en flaska raki, och det skulle förvisso passa bättre eftersom han är turk! :)

Jag och Annika.


Aptitretare.


Eija som ska jobba natt samt Annika.


Eva och Jenny.


Jenny, Annika, jag och Eva.


Denna bild är tillägnad Supergittan - the one and only!


Jag och mina idioter.


Jag och Jompa! :)


God natt folket, jag ska försöka klunka vatten så jag vaknar upp någorlunda fräsch imorgon..!



Kommentarer
Supergittan

Tackar for den snyggingar!! tur det finns nagra som ar assnygga som mej sjalv dar ute. AB-bloggen ar skrammande ful!

2010-03-01, 15:37:58

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback