Zzzzzzz...!

Hörni, nu är jag väääääldigt trött..
Har vart vaken i arton timmar hittills varav hårdtränat i två, och har en till timme på kontoret, därefter får vi hoppas att jag inte somnar på tåget och vaknar upp i Norge..

Morgondagen för mig som är 'idag' för er är inte så välplanerad, brukar försöka undvika det då jag jobbar natt.
Kommer väl vara i sängs till 10 någon gång OM trafiken är skön.
Behöver sova minst sju timmar så resten kan ni ju räkna ut själva..
Blir frukost/middag då jag vaknar och sedan tar jag mig in till Odenplan för att träna, därefter jobb.
Vardagen ser inte så spännande och händelserik ut under nattskiften, men det gör mig inget.
Rätt skönt att ta en paus från det normala livet och leva i sin lilla natt-bubbla för att sedan ha en hel radda lediga dagar då man kan ägna sig åt vad man vill!
Speciellt bra timing i och med att det är löning då jag har mitt sista skift, hehe.

När jag bodde på Malta och jobbade natt så brukade jag alltid gå ner och bada och sola direkt efter nattpasset för att sedan sova från eftermiddagen till någon timme innan nattpasset, och sedan hade man ju sina sex lediga dagar efter och kunde bättra på solbrännan ännu bättre..
Snacka om att man var brun då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback