20 stygn.

Jag har väl skrivit tidigare om att O hade brytit benet och gick gipsad?

Alltså stackarn hade slitit av hälsenan för att han tränade för hårt, och så går han runt med en sådan här "gå-stol" som man hade på 1800-talet typ.
Jag var tvungen att bita mig i läppen när jag såg den då vi möttes!

Första mötet gick kanonbra och som vanligt när man är nervös, så känner man alltid efter att "det var ju inget att vara nervös för"..
Han satt ute i trädgården på sitt kontor med 300 andra människor, och när jag kom tillsammans med hans bror så var det exakt som på film..
Alla människor skingrades så jag kunde gå fram till honom, han reste sig och vi stod och kramades jättehårt i flera minuter medan alla stod hela tysta och kollade på..
Haha! :)

Sedan åkte vi vidare ett stort sällskap och åt en fantastisk lunch på en restaurang med öppen brasa.
Kändes lite skumt eftersom det var cirka 18 grader varmt och strålande sol.

Eftersom jag bara fick tre timmars sömn så åkte vi efter det hem och tog det superlugnt och halvslumrade till ljudet av allt som försig gick nere på gatan och en skön bris som fläktade genom balkongdörren.

Om 3,5 timme turkisk tid fyller han år, frågan är om jag ska lämna presenterna då eller imorgon efter vi vaknat?
Inte för att ni är mycket till hjälp med era uteblivna kommentarer, men ändå..



Kommentarer
Anna

Ge den nununununu! Så du kan berätta vad det äääär..



Öptum!

2010-01-05, 20:58:12
Miki

Men Anna, det är verkligen inget speciellt!

Jag hade jag panik och visste varken ut eller in, så jag fokuserade på vad jag vet att han gillar - foton och ramar!

En digital fotoram som jag laddade över lite bilder i.

En Givenchy parfym så luktade så som min karl ska lukta, samt en skämtgrej/leksak som jag impulsköpte..

2010-01-05, 21:01:07 http://mikissurroundings.blogg.se/
Lina

Åhh vad fint med mötet, jag har filmvisning på ögonhinnan just nu... çok romantiskt! :)

anna

How goes the sponge baths?

2010-01-06, 11:00:28

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback