Başarılar dilerim!

Turkiet var ju som sagt kanonbra, och nu har damen med impulsivitets-rycken kommit fram till att det kanske vore något ändå att bosätta sig där ett litet tag till?
Självfallet hade jag ju föredragit Istanbul framför allt annat, men när man har oturen att ens karl behöver vara stationerad i Alanya ett par månader framöver så kanske man får offra sig.

Sååå, det jag ska göra.. Idag..
- Är att be om tjänsteledigt igen!
Jag är hemsk, och min chef måste tycka att jag är helt röjd i huvudet som verkligen inte kan bestämma mig vare sig jag vill bo i Sverige eller ej.
Och jag kan erkänna att jag har faktiskt inte sååå höga förhoppningar, men skit samma.
Det värsta som kan hända är att jag får ett nej.

Så jag sitter i princip bara här och samlar mod till att gå fram till honom och be om ett litet möte.
Hjääälp, jag är nervös.. :)

Min chef med sin nya kaffemugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback