Däääänsk!

Jag saknar min vän Louise från Istanbul.
Och jag läste precis hennes blogg, men jag börjar fundera om allt står rätt till där borta och vad hon egentligen gör om dagarna..

Jag förstår danska när jag läser det dock ej tal, men jag tänkte att det kunde vara en kul grej att testa ett inlägg med Google translate för att testa sig själv och se om man förstod allt.
Det gjorde jag tydligen inte för jag fick följande översättning på en mening..

"Jag gör samma sak när jag spelar Petville på Facebook men det är för att jag är galen med min lilla fitta inuti."

Eeehm, Louise är allt under kontroll?



Kommentarer
Lina

Hehe. Precis som mitt inlägg i julas meningen "Efter att sovit hos olika männiksor..." blev "After sleeping with various friends...". Aras blev lite orolig där ett tag...

Louise

Hahahaha:)

Man kan ikke stole på google translate.

Uuuhhh jeg savner også dig ven!!! men nu kommer du snart på besøg:)))))

2010-01-17, 15:06:03
Malin

HAHA!! Jag saknar din danska MikiMarsvin :(

2010-01-17, 20:19:30 http://mikithemonster.blogg.se/
Malin

HAHA!! Jag saknar din danska MikiMarsvin :(

2010-01-17, 20:19:53 http://mikithemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback