Dude, where's my phone?

Haha!
Igår skrev jag ju om det föregående året och påbörjade inlägget med att berätta om hur jag vaknade upp utan minne och telefon..

Favorit i repris!!

Eller minne hade jag, eftersom jag bara drack ett halvt glas rödvin samt ett halvt glas champagne, men telefon däremot..
Jag märkte på väg till bussen att jag hade glömt min telefon hemma hos Helena, men jag orkade inte vända om i och med att jag då skulle ha missat bussen och behövt vänta ytterliggare en timme.

Jag tycker nyårsafton är rätt överskattat, och en middag med goda vänner och lite champagne låter mer frestande än en fyllefest, och med tanke på att jag dessutom jobbade till 23:00 så kände jag inte större press på att behöva köra linan fullt ut.
Åkte därmed hem klockan ett, det ni!

Var förbi Helena idag för att hämta mobilen innan jobbet och skådade på alla vrak som låg där hemma i form av tjejerna.. Skönt att man själv var fräsh. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback